lunes, 23 de marzo de 2020

PROPOSTA 6

OLA PÍCAROS!
Aquí estamos de novo. Hoxe temos varias novas que contarvos.

En primeiro lugar decirvos que na TV van a empezar unha serie de programas que vos axudarán a repasar ou  aprender algo novo ademais de entretervos un ratiño.

No canal CLAN  TV  de 10h a 11h emitirán os contidos propios da vosa idade. De seguro que é interesante.Cada día adicarano a unha asinatura.
Luns: matemáticas.
Martes: CCSS.
Mércores: Ed artistica e Ed plástica.
Xoves: Lengua e idiomas.
Venres: CCNN.

O mesmo tempo no canal 2 da TVG de 11h a 13h. Tamén se poden ver programas con este tipo de contidos.

A pesar desa oferta nos seguiremos publicando  as nosas propostas e queda a vosa elección o traballo a realizar.

As propostas de hoxe son:

1 Lengua.
Dado que o 21 foi o día da poesía, que tal se vos animades a escribir unha coa axuda destas fichas, podedes memorizala e recitarlla a vosa familia. Seguro que os sorprendedes!




2 Matemáticas
Seguimos resolvendo problemiñas, copiade os datos importantes nun papel e logo a pensar cal é  a mellor opción.



 3.Escritura.

Parece que esta situación se vai prolongar un pouquiño maís de tempo, se non empezastes a escribir un diario, ainda estades a tempo.
De seguro que nadie da vosa familia viviu unha situación semellante, co tempo pode resultar interesante ler como a levastes  vos.

4.Lingua. Unha pequena lectura coas súas correspondes preguntas sempre ven ben.





5. A xogar!
#1 Sumar dieciocho
Es un juego de posición para dos jugadores.
Para jugar solo necesitarás seis fichas, tres de cada color y un tablero con 22 casillas como el siguiente. Puedes construirlo en un periquete e incluso personalizarlo decorándolo a tu gusto.





En las once casillas superiores irán los números del 1 hasta el 11, y en las casillas inferiores colocaremos las fichas.
Objetivo
La finalidad de este juego es conseguir  que la suma de los números con las tres fichas sea 18
Reglas del juego
1.   Cada jugador, por turno, irá poniendo una ficha en alguna de las casillas inferiores, con el propósito de que los números enfrentados con sus tres fichas sumen dieciocho.
2.   Si colocadas las tres fichas ningún jugador consigue la suma 18, irán cambiándolas por turno de casillas según les interese.
3.   Gana el jugador que consigue primero sumar 18.
Es un juego sencillo y divertido. Aquí ya podemos empezar a plantearnos algunas preguntas, de cara a una estrategia ganadora.
¿Crees que hay algún número que sea mejor que los demás para conseguir sumar 18? Tal vez te vendrá bien escribir  seis ternas de números que sumen 18.
Puedes investigar  qué pasaría si en tablero sólo aparecieran los números del 1 hasta el 9, y tuvieran que sumar 15.



No hay comentarios:

Publicar un comentario